دوبل تریستورMCNA75P2200TA

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

مشخصات فنی دوبل تریستور MCNA75P2200TA در سایت سپاهان صنعت نیرو

به‌طور معمول، تریستورها دستگاه‌هایی الکتریکی با ۳ ترمینال آند (A)، کاتد (K) و گیت (G)، و فرمت ۴ لایه‌ای P-N-P-N است. از تریستورها برای تقریب سوئیچ‌های باز و بسته ایدئال و برای کنترل شدت جریان در مدار استفاده می‌شود. دوبل تریستور دستگاهی الکتریکی است که در آن از دو تریستور برای کنترل جریان بهره گرفته می‌شود.

به‌ویژه، یک دوبل تریستور عملکرد مولفه‌ای مشابهی با حالت تک دارد، اما قدرت و توان مانور بیشتری در کنترل جریان ایجاد می‌کند. تریستورها سوئیچ‌های بسیار قوی‌ای هستند که برای هر دو نوع جریان AC و DC قابل طراحی‌اند. بخصوص، تریستورها سوئیچ‌های حالت جامدند، به این معنی که از اجزای نیمه‌رسانا مانند ترانزیستورها و دیودها ساخته شده‌اند. همچنین، این دستگاه‌های نیمه‌رسانا، یک هدایت‌گر جریان الکتریکی‌اند که در حد واسط یک رسانای کامل مانند مس و یک عایق مانند شیشه واقع شده‌اند.

تریستورها در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ میلادی ساخته شدند و توسعه یافتند و اسامی دیگری چون کنترل‌کننده جریان و یکسو کننده‌های کنترل شده با سیلیکون (SCR) نیز دارند (زیرا هر تریستور از ۴ لایه سیلیکونی ساخته شده است). دوبل تریستورها (Double Thyristor) از خانواده تریستورها و دستگاه‌هایی مرکب از دو تریستور در یک مدار کنترلی هستند.

مشخصات دوبل تریستورMCNA75P2200TA:

  • حداکثر ولتاژ:2200 ولت
  • جریان:75 آمپر
  • دمای بدنه:85 درجه

pdf

 برای خرید تریستور IXYS با شماره  زیر تماس بگیرید.

33992998 21 0098 

 

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

کوپن تخفیف ویژه مشترکان

با اشتراک در خبرنامه سپاهان صنعت همین حالا 10‌هزار تومان کوپن‌تخفیف دریافت کنید.

Invalid Input

 

info@surgeprotection.ir

پرسش های متداول

 
 در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
 

Search