سرج ارستر و برقگیر

سرج ارستر و برقگیر

کلاس B

کلاس B

این دسته از سرج ارسترها به عنوان حفاظت اولیه در برابر صاعقه (رعد و برق) با تحمل جریان KA 100 (کیلو آمپر) مورد استفاده قرار می گیرد.

هم چنین این ارسترها جهت محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر جریان گذرای ناشی از رعد و برق استفاده می شود و دارای بهره وری و اثر بخشی بالایی می باشد. این ارسترها به صورت تک قطبی می باشد و برای حفاظت از تاسیسات برقی و تجهیزات الکترونیکی در هنگام اضافه ولتاژ و یا جریان رعد و برق مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ظرفیت تخلیه بالایی می باشد و برای استفاده و نصب IV  نیز مناسب می باشد.

ادامه مطلب...
کلاس B+C

کلاس B+C

سرج ارستر کلاس B+C با کلاس 1+2 که به عنوان ارسترهای ترکیبی نام برده می شوند، دارای بالاترین حفاظت را در حالت اضافه ولتاژ ناگهانی می باشند و این نوع سرج ارستر ها  در مدل های سه پل و نول و دو پل و نول  به همراه کنتاک خروجی می باشد.

این نوع ارسترها در تابلو سازی،  مخابرات، مراکز صنعتی و نظامی مورد استفاده قرار می گیرند.

ادامه مطلب...
کلاس C

کلاس C

این نوع از سرج ارسترها برای محافظت در مقابل سوئیچینگ می باشند که به عنوان دومین مرحله از حفاظت مدار به کار می روند و ولتاژ نشتی از ارسترهای کلاس B را حذف می نمایند و قابلیت مقاومت در مقابل جریان ناگهانی 40kA با شکل موج 8/20μs را برای یکبار و جریان 20 kA با شکل موج 8/20μs را برای دفعات تکراری دارد.
این ارسترها تک قطبی بوده در تابلو برق داخلی ساختمان ها و ادارات و دستگاه های مخابراتی استفاده می گردد.

ادامه مطلب...
کلاس D

کلاس D

سرج ارستر کلاس D به عنوان سومین مرحله از حفاظت مدار به کار می روند و در خطوطی که دارای ولتاژ پایین می باشند مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع ازسرج ارسترها نباید در معرض مستقیم رعد و برق قرار گیرند.
این ارسترها می توانند جریان kA 3 با شکل موج 8/20μs را هدایت یا مسدود کنند و حداکثر سطح حفاظت مطابق استاندارد در این کلاس، 1/5kV است.

ادامه مطلب...
کلاس C+D

کلاس C+D

ارستر های کلاس C+D و نوع II+III به عنوان ارسترهای ترکیبی شناخته می شوند. به دلیل وجود محدودیت در استفاده هم زمان ارسترهای C و D از این نوع ارسترها استفاده می شود.
این نوع ارسترها تحمل با تحمل ولتاژ 10 کیلو آمپر الی 20 کیلو آمپر، با خروجی کنتاکت باز جهت اتصال به PLC به صورت تک پل و سه پل می باشد.

ادامه مطلب...

کوپن تخفیف ویژه مشترکان

با اشتراک در خبرنامه سپاهان صنعت همین حالا 10‌هزار تومان کوپن‌تخفیف دریافت کنید.

Invalid Input

 

info@surgeprotection.ir

پرسش های متداول

 
 در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
 

Search